نویسندگان:
آرزو خدادادی1 .1دانشجوی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد الکترونیکی
چکیده فارسی: هدف اصلی این پژوهش بررسی آموزش به شیوه یادگیری سیار و تاثیر آن بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی می باشد جامعه آماری، دانش آموزان دختر پایه هفتم شهر کرمانشاه میباشند به روش نمونه گیری تصادفی خوشهای، 15 نفر در گروه کنترل و 15 نفر در گروه آزمایش جهت نمونه در نظر گرفته شدند این پژوهش، بر اساس هدف، کاربردی میباشد برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه و برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار SPSS و آزمون کولموگروف اسمیرنوف و آزمون کوواریانس چندمتغیره استفاده گردید نتایج نشان داد آموزش به شیوه یادگیری سیار بر میزان یادگیری و انگیزش تحصیلی تاثیر معناداری دارد