نویسندگان:
محمدجواد پی سپار1 ، فایزه قایمی فر2 .1دانشجوی کارشناسی روابط عمومی رسانه
2دانشجوی کارشناسی روابط عمومی رسانه
چکیده فارسی: رسانه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی روزمره ما شده اند که در برگیرنده زمان و مکان هستند، ظهور این نوع ارتباطات با گسترش فیس بوک و توییتر همراه شد این انقلاب الکترونیک در فعل و انفعالات بشری به تبع فیس بوک در دیگر رسانه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر نیز رخ داد و به معرفی واتساپ و وایبر انجامید در این پژوهش، نگرش ها و دیدگاه ها نسبت به استفاده از رسانه های اجتماعی در ترویج اسلام مورد بررسی قرار گرفته است از نمونه های تصادفی کاربران فیسبوک خواسته شد تا پرسشنامه ای را تکمیل کنند, این پرسشنامه با توجه به سن، جنس و تحصیلات پاسخ دهندگان مورد بررسی قرار گرفت و نشان داد که با وجود برخوردهای منفی، نگرش مثبت نسبت به رسانه های اجتماعی در ترویج اسلام غالب است