نویسندگان:
زهرا احمدی1 .1دانش آموخته ی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش مالی دولتی، بانک کشاورزی، آذربایجان غربی، ایران
چکیده فارسی: سیستم های اطلاعاتی و برقراری ارتباطات نمی توانند مورد بی توجهی مدیران قرار گیرند زیرا نقش مهمی که اطلاعات وبرقراری ارتباطات در تصمیم گیری مدیران و برنامه ریزی آنها ایفا می کند انکار ناپذیر است سازمان های خدمت رسان نیازمند افزایش کیفیت و تنوع خدمات خود جهت مواجه با تحولات محیطی پیش روی و داشتن مزیت رقابتی هستند لذا هدف از پژوهشحاضر بررسی تاثیر استقرار سیستم های اطلاعاتی بر افزایش کیفیت و تنوع خدمات بانکی می باشد تحقیق حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نوع توصیفی پیمایشی می باشد جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان شعب بانک کشاورزی استان آذربایجانغربی، که با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای تعداد 124 نفر نمونه آماری انتخاب شده است جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات از نرم افزار spss استفاده شده است که با اطلاعات حاصل از پرسشنامه به بررسی آمار توصیفی و آمار استنباطی دادهپرداخته شد همچنین از آزمون های کولموگروف اسمیرنف، آزمون ویلکاکسون تک نمونهای و آزمون t نیز در تحلیل آماری استفاده گردید نتایج بررسی در این تحقیق نشان داد که استقرار سیستم های اطلاعاتی بر افزایش کیفیت و تنوع خدمات بانکی درشعب بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی موثر است