نویسندگان:
محمد رضا پنداشته پور1 ، نسرین کریمی2 .1دانشجوی دکتری حقوق خصوصی دانشگاه تهران و مربی موسسه آموزش عالی مولوی، نویسنده ی مسئول
2دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مالی موسسه آموزش عالی خاتم،
چکیده فارسی: مساله مسئولیت اجتماعی شرکت ها آنقدر در فضای مدیریت کشور تازه است که هنوز رویه قضایی و قانونگذار نتوانسته سیاست منسجمی در این زمینه اتخاذ کند در جامعه مدیریت کشور نیز هنوز رویکرد مشخصی در این باره وجود ندارد در این پژوهش سعی شده با استفاده از قواعد و اسناد موجود وجوه مشخص این مسئولیت ها و سازوکار آن و همچنین از طریق تحلیل داده های برخی مدیران شرکت ها رویکرد موجود در میان شرکت های ایرانی بررسی شود