نویسندگان:
حمید محمدی1 ، سجاد کریمی2 ، محمدعلی گلستانی راد3 ، علیرضا مختاری4 .1دانشجوی کارشناسی رشته علوم اجتماعی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری شیراز
2دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری شیراز
3دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری شیراز
4دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی دانشگاه فرهنگیان مرکز شهید مطهری شیراز
چکیده فارسی: هدف از این تحقیق بررسی تاثیر وسایل کمک آموزشی در تدریس درس علوم بوده است روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی برای گردآوری اطلاعات از شیوه کتابخانه ای استفاده شد و پس از بیان ضرورتها و فواید استفاده از آن ها و موانع استفاده از این وسایل در پایان نتایج هاکی ازآن است که بین وسایل کمک اموزشی و تدریس درس علوم رابطه مثبت وجود دارد و این وسایل در تدریس درس علوم موثر است