نویسندگان:
مسعود مرادی1 ، سمیرا درخشانفرد2 .1استادیار دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه محقق اردبیلی
2دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی
چکیده فارسی: پژوهش حاضر با هدف ارزیابی بلوغ آموزش الکترونیکی بین دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل انجام گرفته است پژوهش از نوع توصیفی _ پیمایشی می باشد برای جمع آوری داد ها از پرسشنامه استانداردی استفاده شد که روائی آن از نظر صاحب نظران و اساتید تأیید شده و پایایی آن با استفاده از آلفای کرانباخ 0/76 است نتایج بدست آمده از پژوهش نشان داد که میان جنسیت و میزان بلوغ آموزش الکترونیکی رابطه معنی داری وجود دارد اما بین تعامل دانشگاه و جنسیت در بلوغ آموزش الکترونیکی رابطه ی معناداری وجود ندارد