نویسندگان:
هدایت تیرگر1 ، مریم ایرانمنش2 .1استادیار وعضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان
2دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش تحول اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
چکیده فارسی: سازمانی موفق خواهدکه همیشه فراتر از انتظار مشتریان خود گام بردارد و نیازهای آینده ی آنها را مد نظر قرار دهد مواجهه با خیل عظیمی از تغییرات باعث شده که ما نتوانیم در اقتصاد به سرعت در حال جهانی شدن از طریق اجرای یک روش ثابت و یکنواخت برای سازمان و مشتریان ارزش های جدید ایجاد کنیم و لزوم استفاده از انواع نواوری ها به شدت احساس می شود استراتژی های نوآور با داشتن رویکردی کل نگر و سیستماتیک همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم بنابراین اگر سازمانی بخواهد بقا داشته باشد بطور قطع لازمست از تکنولوژی و فناوری روز عقب نمانده ، علاوه بر بهبود مستمر کیفیت خدمات و محصولات خود به ایجاد کیفیت جدید نیز بیندیشد