نویسندگان:
سیروس کراهی مقدم1 ، الهام السادات آیتی2 ، ووداد حیدری3 .1استاد راهنما دانشگاه علوم و تحقیقات آزاد اهواز
2دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و تحقیقات اهواز
3دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و تحقیقات اهواز
چکیده فارسی: در عصر معاصر با توجه به عدم ثبات در بازار، بازاریابی ویروسی به عنوان یکی از جذاب ترین راهبردها مطرح است که با توجه به کم هزینه بودن و نتایج بهتری که به دست میآورد مورد توجه قرار گرفته است با این حال، موفقیت بازاریابی ویروسی، به عوامل مختلفی بستگی دارد، که در این پژوهش بازاریابی ویروسی و کاربرد آن بر وفاداری مصرف کننده به برند مطرح خواهدشد