نویسندگان:
موسی احمدی1 .1دانشجوی دکتری جامعهشناسی ورزش، واحد تهران مرکزی،دانشگاه آزاد اسلامی، تهران، ایران.
چکیده فارسی: در این مقاله بحث دید استراتژیک از دیدگاه بورت نانوس تعریف شده که او دید را به واقع گرا، قابل اعتبار، آینده جاذب برای سازمان تعریف کرده است ، بطوریکه در آن موضوعاتی از قبیل: دید تعهد و انرژیهای افراد را جذب می کند،دید به زندگی کاری معنا می بخشد، دید استانداردهای عالی را برقرار می سازدو دید پل ارتباطی حال با آینده است، مطرح می گردد، همچنین به خصوصیات دید خوب، توسعه دید و اجرای دید در سازمان از طریق بیانیههای مطرح شده در این مقاله می پردازد و در آخر هم نتیجه گیری از بحث و فرمولی برای راهبری دید در نظر گرفته شده است.
12
English Abstract: 12