چکیده فارسی: هدف این مقاله، ارائه پاسخی متقن بدین سؤال اساسی است که شبکه ارتباطات تربیتمحور مبتنی بر چه مؤلفههایی است و در ادامه تحقق شبکه ارتباطات تربیتمحور در نظام اسلامی (ایران) دارای چه پیامدهای تربیتی، فرهنگی و ارتباطاتی خواهد بود. نتایج پژوهش، که بر اساس روشهای کتابخانهای، پرسشنامهای و در نهایت تحلیل نخبگی تدوین شده است، 89 مؤلفه اصلی را در راستای طراحی الگوی شبکه ارتباطات تربیتمحور مشخص کرده است. الگویی که در نهایت مبتنی بر نگاشت نهادی است.
S
English Abstract: S