نویسندگان:
پریسا سادات سید موسوی1 ، یاسر شبانی2 ، احسان مختاری3 .1پژوهشکده خانواده، دانشگاه شهید بهشتی
2دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، دانشگاه یاسوج
3دانشجوی کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی، دانشگاه سلمان فارسی کازرون
چکیده فارسی: در رابطه با موضوع الگوی برتر تدریس و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم نیز جای بسی تامل است پژوهش گران در رشرههرشتهتکنولوژی آموزشی همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در در رابطه با موضوع الگوی برتر تدریس و بررسی روابط و تاثیراتآنها بر روی هم در معرض مخاطبین این رشته قرار داده اند در درس پژوهی حاضر نیز تلاش شده است که این موضوع بیشتر ودقیق تر بسط داده شود بعداز انجام تدریس ، تدریس مورد نقد وبرسی قرار گرفت اشکالات کار مشخص شد و اشکالات کارمشخص شد سپس طرح درس ثانویه تهیه و روش ها وراهکارهای نوین انتخاب ومجددا تدریس در کلاس صورت گرفت که باتوجهبه تدریس ثانویه وتحقق اهداف مورد نظر نتایج بهتری بدست آمد که نتیجه ی آن را می توانستیم در نحوه ی پاسخگویی دانشآموزان وارزشیابی پایانی مشاهده نماییم