نویسندگان:
صبا صدیقی صفائی1 ، حسان بساطی پناه2 ، سامان سلیمانی3 .1دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق اقتصادی/دانشگاه شهید بهشتی
2آموزگار پایه پنجم ابتدائی
3آموزگار پایه ششم ابتدائی
چکیده فارسی: هر معلم تازه کاری هنگامی که برای اولین بار به کلاس وارد می شود، به سرعت متوجه می شود که برای انتقالمفاهیم موجود به دانش آموز در ابتدا نیازمند مدیریت کلاس بوده و تنها تدریس پی در پی نمی تواند راه گشاباشد در این مقاله مروری با بررسی منابع مختلف عناوین و شرح های مختلفی در خصوص مدیریت کلاس درس مطرحکرده ایم و با بحث در خصوص مدیریت کلاس به نتیجه این امر حاصل شدیم که کلاس های درس برای ارائه یک آموزشپویا در ابتدا باید دارای چهار چوب و مدیریت باشند، و اهمیت آن با توجه به شرحیات گفته شده بیشتر ازتدریس می باشد