نویسندگان:
بهناز ذال1 ، مجید جشیره مجید جشیره2 ، نبیله افسری3 ، حمیرا فولادی4 ، فایزه بصیری5 ، صالح چاکری6 .1دانشگاه ازاد زاهدان
2مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار
3دانشجوی مقطع کاردانی رشته آموزش و ابتدایی دانشگاه آزاد واحد چابهار
4دانشجوی مقطع کاردانی رشته آموزش و ابتدایی دانشگاه آزاد واحد چابهار
5دانشجوی مقطع کاردانی رشته آموزش و ابتدایی دانشگاه آزاد واحد چابهار
6دانشجوی مقطع کاردانی رشته آموزش و ابتدایی دانشگاه آزاد واحد چابهار
چکیده فارسی: تقریبا همه دانش آموزان نسبت به قضاوت و ارزشیابی معلم، حساس هستند و وقتی نمره فعالیت درسی را دریافت می کنند، نسبت به آن واکنش روانی نشان می دهند این واکنش زمانی شدیدتر می شود که دانش آموز با نمره پایین تر از سطح انتظار رو به رو شود در این هنگام معمولا بار عاطفی نمره پائین یا دست کم پائین تر از سطح انتظار، بسیار سنگین است این مسئله نه تنها دامنگیر دانش آموزان در سنین پائین است بلکه حتی دانشجویان در مقاطع تحصیلات عالی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد