نویسندگان:
داوود تقوایی1 ، لاله کاظمی ممقانی2 ، فاطمه فروغی3 ، اکرم لطفی کمال کاردانی4 ، وحیده اساسی5 .1دانشگاه آزاد اسلامی، واحد اراک
2دبیر ریاضی
3کارشناسی فیزیک
4حسابداری
5مهندسی برق گرایش الکترونیک
چکیده فارسی: هدف از پژوهش حاضر که از نوع کتابخانه ای می باشد پرداختن به موضوع آموزش الکترونیکی و ضرورت آن می باشد در سال های اخیر، درباره آموزش الکترونیکی و به واسطه ضرورت هایی که بیماری کرونا آموزش پیش آورد، زیاد شنیده ایم این در حالی است که این شیوه یا بهتر بگوییم صنعت آموزشی، تا سال ۲۰۲۳، قدمتی بیش از ۵۰ ساله داشته و پیوندی ناگسستنی با فناوری های دیجیتال به ویژه کامپیوتر دارد با این حال نمی توان انکار کرد که در سال های اخیر و با توسعه همگانی اینترنت، تعریف آموزش الکترونیک گسترده تر شده و تغییرات زیادی کرده است آموزش الکترونیکی چیست؟ چه انواعی دارد؟ مزایا و معایب آن کدامند؟ یافتن پاسخ این سوالات برای هر سازمان آموزشی یا مدرس فعال در این صنعت ضروری است