نویسندگان:
کیانوش زهراکار1 ، حسن نجفی2 .1دانشگاه خوارزمی
2دانشجوی ارشد علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، دزفول
چکیده فارسی: دانش آموزان اغلب با حجم و پیچیدگی علم و دانش و توانایی های مورد نیاز برای یادگیری آن، به مشکل بر می خورند در کنار این چالش ، تکنولوژی آموزشی به مرور در تحصیل دانش آموزان وارد شده تا یادگیری را آسان کرده و نتایج را بهبود ببخشد این قضیه به یک بخش مهم برای ارتباط، ذخیره سازی و انتقال اطلاعات، استفاده و تولید رسانه های صوتی و تصویری و به اشتراک گذاری دانش تبدیل شده است نقش تکنولوژی از تنها یک ابزار برای مطالعه و روشی برای استفاده در آموزش فراتر رفته است استفاده از آن در تحصیل دانش آموزان به طور مداوم در حال پیشرفت است اگرچه ، اثر و استفادهی بهینه از تکنولوژی های متنوع به طور واضح معین نشده است چالش های متعددی برای معلمان در انتخاب نرم افزار مناسب برای اهداف آموزشی مشخص وجود دارد بنابراین ، مطالعات و مرورهای علمی برای اطلاع یافتن از استفاده ی بهتر از تکنولوژی آموزشی مورد نیاز است این مرور، با هدف بحث و ارزیابی تکنولوژی تکنولوژی های آموزشی متنوع در تحصیل دانش آموزان، با تمرکز بر ارائه های آموزشی تعاملی انجام شده است ارائه و سایر روشهای یادگیری گروهی یک فعالیت رایج در تحصیل است ترویج یادگیری تعاملی در گروههای بزرگ، چالش برانگیز است پیشرفت ها در تکنولوژی برای تسهیل ارتباطات و بهبود تعاملات، یک کمک مهم برای تعاملی بودن ارائه ها است