نویسندگان:
لادن هاشمی1 ، فاطمه ازبک پور2 .1دانشگاه آزاد اسلامی، واحد ارسنجان
2دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان ، مدیر واحد آموزشی ، سیستان و بلوچستان ، زاهدان
چکیده فارسی: پژوهش حاضر به بررسی اثرات اهداف اجتماعی و روانی بر تربیت دانش آموزان در مدارس می باشد تربیت در آموزش و پرورش یکی از موارد بسیار حیاتی و قابل تامل می باشد که باید از ریشه و اساس به آن توجه کرد جدای از مسائل دیگر امر تربیت اجتماعی و روانی دانش آموزان بر روی پیشرفت تحصیلی یا افت تحصیلی دانش آموزان تاثیر فراوان دارد این تحقیق با استفاده از منابع کتابخانه ای نگاشته شده است