نویسندگان:
حمید پورشریفی1 ، مرضیه وفائیان2 ، سحر وفائیان3 .1دانشگاه تبریز
2کارشناس آموزش ابتدایی
3کارشناس علوم اجتماعی
چکیده فارسی: نقش تکنولوژی آموزشی به عنوان ایده ساز برنامه های آموزشی و ایجاد خلاقیت های فردی در معلمان و دانش آموزان در تمام سطوح مخصوصا دوران ابتدائی حساس و اساسی است و با به کارگیری و استفاده صحیح از تکنولوژی آموزشی می توان آموزش را پر بارتر ،انفرادی تر ،و قدرتمندتر ،فراگیری را سریعترو آموزش را بر مبنای یافته های علمی و دستیابی به اهداف آموزشی آسان تر و عملی تر کرد به طور کلی میتوان گفت انگیزه اولیه کاربرد تکنولوژی در امر آموزش ،مبتنی بر این باور است که تکنولوژی مشارکتی پیشرفته تر و بهتر آموزش و یاد گیری را حمایت و پشتیبانی می کند ودر واقع زمینه لازم را برای بهبود کیفیت آموزش و یادگیری فراهم می کند