نویسندگان:
احمد دیلمی1 ، امین ملازهی2 ، حسین دامنی3 ، مرضیه جهاندیده4 .1دانشگاه قم
2دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی، گروه علوم تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، زاهدان، ایران
3دکترای تخصصی مدیریت آموزشی ، گروه علوم تربیتی ، دانشکده علوم و روانشناسی
4دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی،واحد رسالت ایرانشهر ، دانشگاه فرهنگیان،استان سیستان بلوچستان،ایران
چکیده فارسی: هدف کلی این پژوهش تاثیر بررسی بازیهای نمایشی بر رشد اجتماعی و عزت نفس دانش اموزان ابتدایی بود به همین منظور،با اجرای یک پژوهش براساس جدول کرجسی ومورگان ۱۴۰ نفربرآورد شد که به صورت نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب گردید و همچنین پرسش نامه هایی طرح شد و بین مدارس توزیع شد به منظوراجرای پرسشنامه به مدرسه مشخص شده مراجعه شد و بیان اهداف پژوهش بیان شد