نویسندگان:
امهانی علیزاده صحرائی1 ، کیمیا حسین بر2 ، امین ملازهی3 ، حسین دامنی4 .1دانشگاه پیام نور نوشهر
2دانشجوی کارشناسی آموزش ابتدایی، واحدرسالت ایرانشهر ، دانشگاه فرهنگیان، سیستان وبلوچستان، ایران
3دکترای تخصصی برنامه ریزی درسی، گروه علوم تربیتی، دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه فرهنگیان، زاهدان، ایران
4دکترای تخصصی مدیریت آموزشی ، گروه علوم تربیتی ، دانشکده علوم و روانشناسی
چکیده فارسی: روش یادگیری مشارکتی به عنوان راهبرد آموزشی موثر مورد تاکید پژوهشگران قرار گرفته است اما پژوهش های کیفی اندکیدر مورد نتایج حاصل از به کارگیری آن وجود دارد بنابراین بررسی تجربه یادگیری مشارکتی در دانش آموزان میتواند در شناختراهکارهای افزایش بهرهوری و کارآیی این روش موثر باشد هدف از این مطالعه، تبیین تجارب دانشآموزان از یادگیری مشارکتیبود امانی ساری بگلو و همکاران، ۱۳۹۷