نویسندگان:
ابراهیم عزیزی1 ، علیرضا زمانیان2 ، حجت همتی3 .1استادیار گروه معارف اسلامی دانشگاه ارومیه، ارومیه، آذربایجان غربی، ایران
2عضو هیئت علمی مدیریت موسسه آموزش عالی ادیب مازندران
3دانشجوی کارشناسی ارشد، رشته مدیریت کسب و کار، دانشگاه پیام نور، ساری
چکیده فارسی: هدف از تحقیق حاضر بررسی تاثیر عشق برند بر تبلیغات شفاهی مثبت و قصد ترک شغل کارکنان با تبیین نقش میانجی تعهد عاطفی می باشد این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها توصیفی پیمایشی و از نظر زمان مقطعی می باشد جامعه آماری تحقیق شامل کارکنان بانک کشاورزی در شهر ساری می باشند که پس از نمونه گیری غیراحتمالی در دسترس، تعداد ۱۶۸ نفر مورد بررسی قرار گرفتند نتایج تحقیق نشان داد که عشق برند از طریق نقش میانجی تعهد عاطفی بر تبلیغات شفاهی مثبت و قصد ترک شغل کارکنان تاثیر دارد