نویسندگان:
چکیده فارسی: هدف این پژوهش مطالعه نقش ذهنیت فلسفی در رفتار و عملکرد مدیریتیِ مدیران در سازمان های آموزشی می باشد. تحقیق حاضر از نوع بنیادی- کاربردی است. یافته های توصیفی با مراجعه به مراکز علمی و کتابخانه ها، و داده های آماری، به شیوه میدانی و توزیع پرسشنامه محقق ساخته بین مدیران و اعضای هیأت علمی مراکز دانشگاه پیام نور استان تهران جمع آوری شده است. تجزیه و تحلیل داده ها در دو سطح آمار توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss صورت گرفته است. نتایج نشان داد که بین ذهنیت فلسفی با تمام مولفه های عملکرد مدیریتی رابطه معنی داری وجود دارد.
The philosophical mind and components of behaviour and performance