نویسندگان:
کمال محمدزاده1 .1گروه برنامه ریزی درسی، واحد مرودشت، دانشگاه آزاد اسلامی، مرودشت، ایران.
چکیده فارسی: در این مقاله شیوه ها و فرآیندهای علمی ارزشیابی آموزشی مورد بررسی قرار گرفته و به جوانب گوناگون تجربه هایی که حاوی بهترین شیوههای طرح ریزی می باشد اشاره شده است . لازم به ذکر است که این شیوه ها به هیچ وجه به عنوان طرحهای لازم الاجرا که قادر به پاسخگویی به همه برنامه ها باشد توصیه نمی شود، بلکه در شرایطی که برنامه آموزشی آماده اجرا باشد با استفاده از این اصول و الکوهای کلی می توان دستورالعمل وبرنامه رزشیابی را تدوین نمود.
10
English Abstract: 10