مقالات شامل یادگیری ریاضی
اسناد مرتبط
| مقاله نشریه | 2 | 
| مقاله پژوهشی | 4 | 
| کتاب | 0 | 
فعالترین نویسندگان
| ماهرو غدیری | 1 | 
| اسماء رضائی | 1 | 
| احمد کربلائی محمد میگونی | 1 | 
| سمانه عباسی | 1 | 
| حمید باقری دهبارز | 1 | 
| مهران عزیزی محمودآباد | 1 | 
| سمیه حسینی | 1 | 
| سیده زهره علوی | 1 | 
| سیمین حسینیان | 1 | 
| فاطمه افروزه | 1 | 
روند پژوهشها در سالهای اخیر
| 1402 | 1 | 
| 1399 | 1 | 
                                                            شناسه ملی سند علمی:
                                                            
                                                                                                                            
                                                        
                                                        
                                                    
                                                        نویسندگان:
                                                                                                                    احمد
                                                            کربلائی محمد میگونی
                                                            ،                                                                                                                    حسین ایلون
                                                            کشکولی
                                                            ،                                                                                                                    سمیه
                                                            حسینی
                                                            ،                                                                                                                    سارا
                                                            مونسی
                                                            ،                                                                                                                    سمانه
                                                            عباسی
                                                            .                                                                                                            
                                                    
                                                        کلمات کلیدی:                                                                دانش آموز
                                                                ،                                                                                                                                                                                        راهکار
                                                                ،                                                                                                                                                                                        یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        اختلال
                                                                .                                                                                                                                                                            
                                                
                                                            شناسه ملی سند علمی:
                                                            
                                                                                                                            
                                                        
                                                        
                                                    
                                                        نویسندگان:
                                                                                                                    علیرضا
                                                            عالی پناه
                                                            ،                                                                                                                    کوثر
                                                            رضائی
                                                            ،                                                                                                                    اسماء
                                                            رضائی
                                                            .                                                                                                            
                                                    
                                                        کلمات کلیدی:                                                                یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        بازی درمانی مبتنی بر یکپارچگی حسی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        دانش اموزان کم توان ذهنی
                                                                .                                                                                                                                                                            
                                                
                                                            شناسه ملی سند علمی:
                                                            
                                                                                                                            
                                                        
                                                        
                                                    
                                                        نویسندگان:
                                                                                                                    ماهرو
                                                            غدیری
                                                            ،                                                                                                                    سحر صفری
                                                            مارگیرانی
                                                            ،                                                                                                                    فاطمه
                                                            افروزه
                                                            .                                                                                                            
                                                    
                                                        کلمات کلیدی:                                                                یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        دانش اموزان کم توان ذهنی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        مهارت آموزی مبتنی بر رفتار درمانی دیالکتیکی
                                                                .                                                                                                                                                                            
                                                
                                                            شناسه ملی سند علمی:
                                                            
                                                                                                                            
                                                        
                                                        
                                                    
                                                        نویسندگان:
                                                                                                                    
                                                            سیمین حسینیان
                                                            ،                                                                                                                    سیده زهره
                                                            علوی
                                                            .                                                                                                            
                                                    
                                                        کلمات کلیدی:                                                                یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        بازی دیجیتالی ریاضی 
                                                                ،                                                                                                                                                                                        انگیزه یادگیری
                                                                ،                                                                                                                                                                                        تدریس ریاضی
                                                                .                                                                                                                                                                            
                                                
                                                        نویسندگان:
                                                                                                                    سید حشمت الله
                                                            مرتضوی زاده
                                                            ،                                                                                                                    مهران
                                                            عزیزی محمودآباد
                                                            .                                                                                                            
                                                    
                                                        کلمات کلیدی:                                                                یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        آموزش تلفیقی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        کلاسهای چندپایه و دورۀ ابتدایی
                                                                .                                                                                                                                                                            
                                                
                                                        نویسندگان:
                                                                                                                    جواد
                                                            کیهان
                                                            .                                                                                                            
                                                    
                                                        کلمات کلیدی:                                                                یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        بازی جورچین رایانهای
                                                                ،                                                                                                                                                                                        پایداری یادگیری ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        دقت ریاضی
                                                                ،                                                                                                                                                                                        سرعت ریاضی
                                                                .