مقالات شامل یادگیری ترکیبی
اسناد مرتبط
| مقاله نشریه | 3 |
| مقاله پژوهشی | 9 |
| کتاب | 0 |
فعالترین نویسندگان
| عبدالرسول دیانی | 1 |
| نوشین صابری | 1 |
| عیسی رضایی | 1 |
| ستار صدری | 1 |
| آزاده شاملی سندی | 1 |
| سارا خزایی | 1 |
| فروزان ضرابیان | 1 |
| حسین چهارباشلو | 1 |
| بهمن نریمانی | 1 |
| محمد سلیمانی شیشوان | 1 |
روند پژوهشها در سالهای اخیر
| 1403 | 1 |
| 1400 | 1 |
| 1392 | 1 |
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
عبدالرسول
دیانی
، محمدرضا آقاجانی
فشارکی
، ستار
صدری
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، آموزش الکترونیکی
، هوش مصنوعی
، آموزش ترکیبی
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
مصطفی
آریان کیا
، فاطمه
محمدی
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، پیشرفت تحصیلی
، انگیزش
، روش تدریس
، دانش آموزان،خلاقیت
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
منصور
خوشخویی
، عیسی
فریسات
، جواد
فریسات
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، یادگیری
، روشهای یادگیری
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
سیدمحمد
مهدی زاده
، مجتبی
ایزدی
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، انگیزش پیشرفت پیشرفت تحصیلی،دانش آموز
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
حکیمه السادات
شریف زاده
، فروزان
ضرابیان
، علی
قاسمی
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، اهمال کاری تحصیلی
، کرونا
، انگیزش پیشرفت
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
بهمن
نریمانی
، فروزان
ضرابیان
، ناهید مرادی
شرف
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، اهمال کاری تحصیلی
، انگیزش پیشرفت
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
نوشین
صابری
، نجمه
توکل
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، آموزش الکترونیکی
، فن آوری اطلاعات و ارتباطات
، اثربخشی یادگیری
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
اوین
منبری
، منیر میری
کندری
، حانیه آقاجانی
فشارکی
، محمد سلیمانی
شیشوان
، افسانه منصوری
بیدکانی
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، یادگیری مجازی،یادگیری الکترونیکی
.
شناسه ملی سند علمی:
نویسندگان:
آزاده شاملی
سندی
، مریم
صفری
، علی
یوسفی
، مهدی
حمر
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، یادگیری مجازی،یادگیری الکترونیکی
.
نویسندگان:
علی اکبر
عبداله زاده
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، یادگیری الکترونیکی
، یادگیری حضوری
.
نویسندگان:
لیدا
عبدی
، عیسی
رضایی
، حسین
چهارباشلو
.
کلمات کلیدی: مشارکت والدین
، یادگیری ترکیبی
، parental involvement
، blended learning
، انگیزش تحصیلی
.
نویسندگان:
الهه
حجازی
، فاطمه
نارنجی ثانی
، عاطفه
غفرانی
.
کلمات کلیدی: یادگیری ترکیبی
، دانشجویان
، پساکرونا
، نظام آموزش عالی
، مؤلفههای روانشناختی
.